HTML

Érd ek

Mindenféle ami eszembe jut.

Friss topikok

  • Watt25: Elég jól megfigyelhető Érden, hogy mindig valamilyen elv szerint nevezték el az utcákat. Én pl. a ... (2011.10.21. 08:56) Első nap

Címkék

Némaságra ítélve

2012.01.10. 16:59 Sammy Moore

Ma elballagtam a gégedokihoz, mert a két hónapja lezajlott hangszalag gyulladásom óta rekedtebb vagyok a saját átlagomnál is. Anyukám minden egyes alkalommal megkérdezte a telefonba: Már megint beteg vagy? Persze azóta csak náthás voltam, de már nekem is feltűnt hogy a hangom megváltozott. Így beültem a székbe és nagy ÁÁÁÁÁ-t mondtam.

Húzták már ki a nyelveteket miközben egy tükörrel piszkáltak a torkotokban? Nem jó érzés.

A diagnózis is megszületett: Hangszalagjaim bevérezve, és van rajta egy csomó. Vagy kitüremkedés vagy micsoda. Semmi komoly mondta a doki, de gége diétára kell magam fogni.

Ez azt jelenti, semmi csípős, semmi túl meleg, fűszeres, hideg vagy irritáló. Ja és hagyjam abba a cigizést is.

Gondoltam, az eleje menni fog, bár a csípős paprikáról nehezen mondok le, na de a cigi. Az lesz a fájdalmasabb.

Jaaa és nem beszélhetek, csak a legszükségesebbeket. :)))) Ez lesz a legnehezebb. :)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandjaimavarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr283534705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása