HTML

Érd ek

Mindenféle ami eszembe jut.

Friss topikok

  • Watt25: Elég jól megfigyelhető Érden, hogy mindig valamilyen elv szerint nevezték el az utcákat. Én pl. a ... (2011.10.21. 08:56) Első nap

Címkék

Szia

2011.12.03. 08:31 Sammy Moore

Szorosan átöleltem mikor hazaért. Mert két napja nem láttam, és mert szeretem forró bőrét. Illatától részegülök. Belehajtottam fejem vállgödrébe és mélyet szippantottam tiszta semmivel össze nem hasonlítható illatából. Lábaimból kiszállt az erő. Mosolyogtam, mert ilyenkor muszáj mosolyogni. Kezei derekam köré fonódtak. Éreztem erős, mégis finom fogását. Azt mondja fél hogy összetör. Mintha olyan törékeny lennék. Még jó hogy átölelve tartott, hiszen alig bírtam talpon maradni. Lélegzetem megakadt amikor megcsókolt. Puha meleg szája az enyémre tapadt. Megértettem a "forró csók" kifejezést. 

Csók közben keze felkúszott gerincemen, és a hajamba túrt. Enyhén megszorította nyakszirtemet. Csak, hogy fokozza az élvezetet. Szorosan hozzásimultam, mert egész testét érezni akartam.

Lassan csillapodott a mámor. Kibontakoztam öleléséből.

Szia-mondtam. Jó hogy itt vagy.

Szia- mondta. Jó hogy itt vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandjaimavarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr1003433233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása